donderdag 3 maart 2011

Soft hands! My all time favorit!

Droge handjes in de winter, droge handjes in de zomer! Ik heb er eigenlijk altijd last van!
Mijn zoektocht naar de perfect hydraterende handcreme is vorig jaar gestrand bij "The Body Shop".
En deze wist men hart en dus ook mijn handjes te veroveren: Hemp hand protector uit de hempcollectie.

Looks like:

Een tube verf lees een metalen/zilveren tube onderhevig aan builen! Zijn basic verpakking maakt hem dan ook heel geschikt voor man of vriendlief.
Positief aan deze verpakking is dat je tot het laatste alles netjes uit de tube kan duwen!
Freaks like me draaien ook het achterste van de tube op (zoals tandpasta) om deze kreukvrij te houden.
Nadeel: Na een tijdje raakt het dopje ook goed gevuld met de handcreme waardoor het vaak een smosboel word wanneer je de tube opnieuw wil sluiten.

Uit de tube:

De handcreme is meer een handpasta, een lekker dik en vooral groen goedje dat er vrij gezond en nog yummie ^^ uitziet.
Het product heet hemp/wiet hand protector, toch ruikt deze er niet naar. Het is een vrij overheersende geur die lang blijft hangen. Of ik hem graag ruik? Laat ons zeggen dat ik de geur er gewoon bijneem.



Wat beloofd het:

"Our best-selling Hemp Hand Protector helps soften and protect hands, even after washing. It is dermatologically tested for very dry skin and contains Community Trade hemp seed oil."
                                                                                                   (Bron: thebodyshop.co.uk)

Review:

De hand"pasta" is heel dik, klopt, maar toch is deze nog vrij makkelijk verdeelbaar over men handen.
Deze voelen vettig aan en na een tijdje wrijven blijft dit gevoel nog steeds.
Na dat vervelend plakkerig gevoel voelen men handen op en top gehydrateerd en vooral zacht.
Het lijkt alsof deze creme een beschermend laagje op men handen achterlaat en het voelt zalig aan.

Na een week smeren merk ik duidelijk verschil en leuke anekdote: men vriendje vroeg me hoe ik aan zo'n zachte handen kom! Een dubbele winsituatie dus! Complimenten en zachte handen!

Ondertussen is de boyfriend ook fan en verdwijnt de ene lege tube na de andere in de vuilbak.

Prijs: 6.95 euro voor 100ml te verkrijgen bij bodyshop te vinden in elke grootstad











1 opmerking: