woensdag 2 maart 2011

Now testing

Aangezien men nagels na 4 jaar gel lang niet meer zo sterk zijn als vroeger probeer ik de " diamond power shield " van essence (kruidvat) nieuwprijs: 2.99 euro voor een flesje van 9ml.

Looks like:

Wat beloofd het: Sterke en weerbare nagels. Kan ook gebruikt worden als beschermend basislaagje voor kleurlakjes.

Gebruik: De lak verdeelt zich gemakkelijk over de nagel. Ik had na 1 keer wel niet het gevoel dat er iets van lak aan men nagels kleefde dus heb ik er nog maar een tweede laagje opgelegd.
Positief is dat deze nagelversterker heel snel droogt. Er verschijnt ook een mooie glans op men nagels en deze zien er instant verzorgd uit.

Resultaat: Om over het resultaat te schrijven is het nog iets te vroeg. Ik ga trouw het lakje een paar dagen aanbrengen. Foto's en bemerkingen volgen binnen een paar dagen.

Thanks for reading my blog!

1 opmerking:

  1. hey,

    Ik ben een lezeres dat toevallig op je blog ben toegestuikt. Ik had je graag even willen wijzen op een paar dingen die mij stoorden ( je doet er natuurlijk mee wat je weil ;) )
    1. hoe leuk je lettertype ook oogt , het is echter niet zo goed leesbaar en nogal vermoeiend om te lezen.
    2. Je spel- of taalfouten: het valt mij op dat je vaak dezelfde woorden verkeert spelt bvb wat belooft het ipv wat beloofd het ;)

    ik vind dat dit belangrijke zaken voor een beautyblog.

    Ik wens je verder nog veel succes ;)

    BeantwoordenVerwijderen