vrijdag 4 maart 2011

NOTD: Essence Thelma & Louise

Ik ben totally into nagellakjes! En vandaag eens iets anders dan een gewoon effen kleurtje! Let's do something crazy! I like!
In het kruidvat snorren naar nieuwe hebbedingetjes en lakjes, een welverdiende ontspanning tijdens de werkuren door.
Stand van essence, check! En deze 2 lakjes "Thelma & Louise" uit het nail art twins gamma sprongen me direct in het oog! Meenemen die handel.

Looks like:


Uit het potje, swatches:

De lak zelf oogt perfect, we verstaan hieronder niet te dik en vooral niet te lopend. Ook de nr.2 de glitterlak is ongeacht de hoop glitters geen dikke brij. In de glitterlak zitten zowel kleine glitters als hele grote wat een leuk afwisselend effect geeft. 2 zeer aangename lakjes!
Let's swatch!

Wat zegt essence:

"the loveliest couples of springtime: whether you prefer bella & edward or romeo & julia – these gorgeous nail polish duos are simply unbeatable! each consisting of a base color and a glitter topper, these polishes cover your nails with a glamorous look with just a few strokes of the brush! of course, you can also use the polishes individually or combine them in different ways. available in seven new colors and a total of four color-duos."
(Bron: essence.eu)

In hetzelfde gamma:



Leuke anekdote: de lakjes hebben steeds namen van bekende duo's.

Het aanbrengen:

Dit gaat heel vlot, al hebben men nagels na een laagje diamond nagelversterker wel 2 laagjes thelma nodig en 1 laagje louise.
Verassend maar de lakjes drogen ook vrij snel!

foto's:




Houdbaarheidsdatum:

Na 1 dag en 1 nacht bespeur ik al een klein hoekje die verdwenen is op men wijsvinger. Voor de rest vind ik hem zeer degelijk en voelt hij sterk aan.

Prijs/verkoop:

Per potje 2.29 euro dus voor 4.58 heb je prachtige combinatie meer in je bezit.
Verkrijgbaar bij kruidvat.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf alleen maar nagellak van Essence en ik ben er super tevrden over! Momenteel heb ik een lichtroze kleur met glitters aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Roze kleurtjes ook in ben er gek op!

    BeantwoordenVerwijderen